تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تخلفات ساختمانی در زنجان/پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1397/02/19 شناسه خبر: 1361042

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به وضعیت پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین گفت: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی همراه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مهرداد سلطانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان‌- قزوین اظهار کرد: با بهره‌برداری این پروژه در برای استان زنجان تحویل بزرگی ایجاد می‌شود و امیدواریم این پروژه در سال جاری پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به خسارت سرمازدگی به باغات استان زنجان افزود:  سرمازدگی 700 میلیارد تومان به باغات استان زنجان خسارت وارد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان خاطر نشان کرد: باید بیمه محصولات کشاورزی برای جبران این نوع حوادث توجهی جدی داشته باشد.

وی تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در سطح استان زنجان را 700 مورد عنوان کرد و افزود: تکمیل این پروژه‌ها 3 هزار و 700 میلیارد تومان هزینه در بردارد و یک هزار و 500 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

سلطانی رقم پیش‌بینی‌ شده برای بودجه عمرانی سال گذشته را 260 میلیارد تومان برشمرد و گفت: 50 درصد این بودجه محقق شده است و سعی داریم پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسند.

وی در مورد احداث تقاطع گلشهر بیان کرد: تقاطع ها بخشی از معماری و منظر شهری قلمداد می‌شوند و در این طرح سعی داریم ضمن حفظ عملکرد ترافیکی شهر برخی ویژگی‌های شهری هم در آن درنظر گرفته سود که طرح اولیه ایرادی داست و نقشه‌های نهایی هنوز ارائه نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در مورد برخی اظهار نظرها در مورد مشکلات فنی و خارج شدن آب از پل تازه تاسیس سیدالشهدا ابراز کرد: این پل به لحاظ فنی مشکل جدی ندارد و یک المان شاخص برای زنجان محسوب می‌شود و خروج آب نیز به موضوع پساب‌ها و زهکشی آن منطقه مربوط می‌شود و به سازه پل مشکلی وارد نمی‌کند.

وی در مورد موضوع ساخت‌سازها و روند افزایشی تخلفات ساختمانی گفت: قبول داریم تخلفات ساختمانی زیاد است اما شهرداری می‌تواند از همین تخلفات خروجی مطلوب‌تری گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تخلفات ساختمانی در زنجان/پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..