تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«معلمی» جلوه ای از قدرت الهی است/ خدمات رفاهی فرهنگیان بهبود می‌یابد

ساعت: 10:42 منتشر شده در مورخ: 1397/02/19 شناسه خبر: 1360667

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در همایش تجلیل و بزرگداشت مقام معلم گفت: رسیدگی به امور فرهنگیان از مهمترین الویت های هر جامعه ای است همانگونه که در قرآن بر لازمه تکریم این قشر تاکید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی نواداد معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل دیروز با حضور در همایش تجلیل و بزرگداشت مقام معلم و جمع فرهنگیان استان عنوان کرد: معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است، معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت الهی، نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است.

وی با اشاره به آیات و روایات متعدد، تکریم معلم را از اولویت های جامعه دانست و افزود: تکریم و بزرگداشت مقام معلم، تکریم و بزرگداشت تمام خوبی هاست.

نواداد در جمع فرهنگیان از توجه استانداری به امور رفاهی و معیشتی معلمین استان اردبیل به مناسبت هفته معلم خبر داد و تصریح کرد: ضمن هماهنگی با ادارات و سازمان های مربوطه اقدامات قابل توجهی در این خصوص در حال اجراست.

وی احداث 6 اردوگاه رفاهی آموزشی در سطح استان، اختصاص 52 هکتار زمین برای استفاده آموزش و پرورش، اتمام کار 23 سالن ورزشی در سطح استان و احداث 110 نمازخانه در مدارس را از جمله اقدامات استانداری، در راستای تکریم و رفاه قشر فرهنگیان عنوان کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««معلمی» جلوه ای از قدرت الهی است/ خدمات رفاهی فرهنگیان بهبود می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..