تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانبازان داروهای رایگان دریافت می‌کنند

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور در سمنان:

 جانبازان داروهای رایگان دریافت می‌کنند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان عبدالرضا عباس پور عصر امروز در حاشیه سفر خود به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فهرستی از داروهای اساسی مورداحتیاج جانبازان از سوی وزارت بهداشت تهیه‌شده که در اختیار جانبازان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برخی داروهای دیگر در آینده نزدیک با تأیید کمیته دارویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در لیست این داروها افزوده می‌شود خاطرنشان کرد: داروهای موردنیاز جانبازان به‌صورت رایگان عرضه می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: توسعه بخش خدمات درمانی و بهداشتی به جانبازان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه داروهای جانبازان اعصاب و روان از مهم‌ترین داروهایی است که باید به‌صورت رایگان ارائه شود خاطرنشان کرد: 6 هزار نفر از خدمات خاص درمانی بنیاد شهید در سراسر کشور بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/س

6 هزار نفر از خدمات خاص درمانی بنیاد شهید در سراسر کشور بهره‌مند می‌شوند

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانبازان داروهای رایگان دریافت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..