تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم محمد ثلاث اجرا نشده است

وکیل‌مدافع متهم حادثه خیابان پاسداران خبر اجرای حکم موکلش را تکذیب کرد.

سعید اشرف‌زاده: خبر اعدام «محمد ثلاث» کذب است

اشرف‌زاده وکیل مدافع متهم حادثه خیابان پاسداران، در رابطه با متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران در رابطه با خبری که در خصوص اجرای حکم موکلش در فضای مجازی منتشر شده بود،‌ این خبر را تکذیب کرد و گفت که دقایقی قبل نیز فرزند این متهم به مناسبت تولد وی تلفنی با او صحبت کرده است.

همچنین فرزند این متهم نیز گفت که 10 دقیقه قبل به مناسبت سالگرد تولد پدرش حدود 3 دقیقه با او صحبت کرده و پدرش گفته که حالم خیلی خوب است و در صحبت‌هایش چند بار تکرار کرده و نیز صدای او را ضبط کرده است که اعلام کرده من بیگناه هستم، برای اعاده دادرسی توجهی کنند و من از عمد این کار را نکردم و در حال خود نبودم.

صبح امروز وکیل مدافع محمد ثلاث خبر داد که پرونده موکلش در مرحله استیذان قرار دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم محمد ثلاث اجرا نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..