تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلبوم جدید سالار عقیلی منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلبوم «پیدای پنهان» با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی احسان اتوریان منتشر شد. این آلبوم در سبک موسیقی کلاسیک تولید شده است.

این آلبوم شامل قطعات «پیدای پنهان، مقدمه»، «پیدای پنهان»، «آرام جان، ساز و آواز»، «در میان آب و آتش»، «تکنوازی سنتور»، «سودای دل»، «شب-ساز و آواز» و «حکایت شیرین» است.

آلبوم جدید سالار عقیلی منتشر شد

در این آلبوم رضا انسان (تار)، علی فربودنیا (کلارینت)، پدرام فریوسفی (ویولن و آلتو)، بابک غسالی (عود)، مهرداد عالمی (ویولونسل)، یاشار شکرریز (بم تار)، مرجان خوش‌اندام (دف، تنبک، کوزه) و احسان انوریان (سرپرست، سنتور) با سالار عقیلی همکاری کرده اند.

آلبوم جدید سالار عقیلی منتشر شد

گفتنی است که آلبوم موسیقی «لبریز» با آهنگسازی مجید درخشانی و آواز سالار عقیلی یک ماه پیش (یعنی 20 فروردین ماه) در قالبی متفاوت از این آلبوم منتشر شده بود.

انتهای پیام/

جدیدترین اثر سالار عقیلی به بازار آمد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلبوم جدید سالار عقیلی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..