تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطرات کودکانه کارگردان اخراجی‌ها در کتاب آدم باش

مسعود ده نمکی نویسنده و کارگردان سینما، ساعتی پیش طی حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب خاطرات خود با عنوان " آدم باش" را برای طرفداران و خریداران این کتاب امضا کرد.

وی در حاشیه این مراسم در خصوص کتاب «آدم باش» به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آدم باش، خاطرات شخصی من از دوران کودکی تا پایان جنگ است که به زبان طنز تحریر شده و زوایایی از زندگی که کمتر گفته شده است را بیان می کند.

ده نمکی ضمن اشاره به چاپ سوم و چهارم کتاب «آدم باش» بیان کرد: خوشبختانه از زمان چاپ، استقبال از کتاب آدم باش خوب بوده است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

این نویسنده و کارگردان سینما درباره عنوان کتاب، اظهار داشت: آدم باش عنوان و مضمونی عرفانی است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چرا کتاب را شبه خاطرات معرفی کرده است، گفت:  چاپ آدم باش ادامه خواهد داشت؛ جلد 2 و 3 به دوران بعد از جنگ می پردازد و از این پس اسناد، مصاحبه ها و ... هم گردآوری خواهد شد که دیگر نمی توان آنها را خاطرات نامید.

ده نمکی درباره تاثیرگذاری کتب چاپی حوزه جنگ و سالهای دفاع مقدس بر جامعه خاطرنشان کرد: در ادبیات جنگ تحمیلی، عنوان کتاب های خاطرات رزمندگان، شهدا و...  به چند هزار می رسد که این آمار باعث خرسندی است. اینها آثاری است که برای آیندگان خواهد ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطرات کودکانه کارگردان اخراجی‌ها در کتاب آدم باش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..