تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸ رونمایی برجسته در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل: آی/او ۲۰۱۸

۸ رونمایی برجسته در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل: آی/او ۲۰۱۸

به گزارش خبرآنلاین، روز نخست با سخنرانی افتتاحیه ساندر پیچای، مدیر اجرایی کار خود را با تمرکز روی هوش مصنوعی شروع کرد.{لینک}

1-     قبل از افتتاحیه واحد Google Reaserch به Google AI رسماً تغییر نام داد و نشان داد که گوگل تمام هم‌وغم خود را روی توسعه هوش مصنوعی گذاشته است. بینایی رایانه‌ای، پردازش زبان طبیعی و تحقیق روی شبکه‌های عصبی بخشی از واحد تازه بازسازی‌شده خواهد بود.

2-     «ادامه مکالمه» آپدیت بعدی گوگل روی دستیار صوتی بود که اجازه صحبت را به‌صورت طبیعی‌تر فراهم می‌کند. گفتنِ هر بار Ok Goole حذف‌شده و کاربر فقط یک‌بار از آن استفاده می‌کند. ویژگی‌های جدید اجازه می‌دهد تا سؤالات متعدد را در یک پرسش مطرح کرد.

3-     گوگل فوتوز مجهز به نسخه جدید هوش مصنوعی شد. ویرایش عکس و ایجاد کولاژ به‌صورت خودکار روی گوگل فوتوز تعریف‌شده بود اما قابلیت‌های جدیدی روی این نرم‌افزار از طریق هوش مصنوعی افزوده‌شده که چرخاندن خودکارعکس، شفافیت خودکار و ... ازجمله این ویژگی‌های جدید است که رونمایی شد.

4-     «Smart Display» در نمایشگاه لاس‌وگاس مطرح شد و حالا دستیار صوتی و یوتیوب روی این نمایشگرهوشمند افزوده‌شده است. قراراست این محصول در جولای عرضه شود و کاربر یک نمایشگرهوشمند با قابلیت‌های بالا خواهد داشت.

5-     دستیار صوتی گوگل وارد «گوگل مپس» می‌شود و این تابستان هم روی آی او اس و هم روی اندروید نصب خواهد شد. داشتن نقشه هوشمندتر باقابلیت‌های صوتی بیشتر را خواهیم دید.

6-     سخت‌افزار یادگیری ماشینِ TPU و پردازنده Tensor که 8 برابر قوی‌تر از مدل سال قبل است، در مراسم امسال رونمایی شد وعملکرد آن 100 پتافلاپس عنوان شد.

7-     بازطراحی مجدد «گوگل نیوز» با هوش مصنوعی نیز امسال رونمایی شد و اخبار را بر اساس نوع کاربر چینش می‌کند.

8-     رونمایی از کیتِ ML برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری روی آی او اس و اندروید که اجازه نصب یادگیری ماشین روی اپلیکیشن‌های گوگل را فراهم می‌سازد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸ رونمایی برجسته در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل: آی/او ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..