تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بي اخلاقي هاي هدفمند در خصوص گزينه انتخابي اعضاي شورا

در برخي از سايت ها و شبكه هاي تلگرامي پس از ناكامي در پروژه منتصب كردن آقاي حسيني مكارم يكي از گزينه هاي شهرداري به املاك نجومي، بدنبال القاي انتخاب معاون قاليباف براي شهرداري مي باشد.

به گزارش شمانیوز: در برخي از سايت ها و شبكه هاي تلگرامي پس از ناكامي در پروژه منتصب كردن آقاي حسيني مكارم يكي از گزينه هاي شهرداري به املاك نجومي، بدنبال القاي انتخاب معاون قاليباف براي شهرداري مي باشد. اين در صورتي است كه بر خلاف ادعاي مطرح شده، آقاي حسيني مكارم از اصلاح طلبان باسابقه بوده، كه در دولت اصلاحات سابقه معاونت آقايان حاجي و نجفي را داردو در دولت تدبير و اميد معاون معاون رييس جمهور بوده است. در خصوص كار در شهرداري لازم به ذكر است با شروع دوره احمدي نژاد ايشان از دولت جدا و با دعوت آقاي نجفي( عضو شوراي شهر) به شهرداري مي روند كه در آنجا سابقه همكاري با آقاي كرباسيان ( وزير اقتصاد) نه بعنوان معاون شهردار بلكه بعنوان معاون سازمان سرمايه گذاري( دكتر كرباسيان) داشته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بي اخلاقي هاي هدفمند در خصوص گزينه انتخابي اعضاي شورا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..