تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خصوصیات جالب ماشین جدید پوتین +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پوتین در مراسم جدید خود با رونمایی از لیموزین جدیدش مورد توجه میلیونها بیننده قرار گرفت. لیموزین که خودروی جدید رییس جمهور روسیه تلقی می شود خودروی ملی این کشور با نام کارتژ محسوب می شود که صدرصد آن توسط شرکت روسیه ای تولید شده است.

لیموزین اختصاصی پوتین Aurus نام دارد که طول آن ۶.۶۲ متر، عرض دو متر و ارتفاع ۱.۶۹۵متر، موتور آن از نوع بی توربو با حجم ۴.۴ لیتر و قدرت ۵۹۸ اسب بخار است.

وزیر صنعت روسیه اعلام کرده خودروی ملی کارتژ بیش از 12.4 میلیارد دلار هزینه دربرداشته است و بر روی اشکال همسان این خودرو سه نوع خودرو تولید می‌شود که از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی  فروخته خواهد شد.

گفتنی است به اعتقاد کارشناس قیمت این ماشین که 25 درصد از مدل های مشابه خارجی همچون بنتلی است از 115 هزار دلار شروع خواهد شد.

خصوصیات جالب ماشین جدید پوتین +تصاویر

خصوصیات جالب ماشین جدید پوتین +تصاویر

خصوصیات جالب ماشین جدید پوتین +تصاویر

انتهای پیام/

خودروی خاص پوتین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خصوصیات جالب ماشین جدید پوتین +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..