تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




DISTRAINT: Deluxe Edition v1.1

DISTRAINT: Deluxe Edition یک بازی ماجراجویانه دوبعدی به سبک روانی ترسناک می‌باشد.

در این بازی شما در نقش یک مرد جوان بلندپرواز بازی می‌کنید که نامش پرایس می‌باشد. برای بدست آوردن مشارکت در یک شرکت مشهور، او مالکیت ملک یک زن سالمند را بدست می‌آورد.

در همین لحظه، او قیمت انسانیت خود را می‌یابد. این داستان او و داستان پشیمانی او می‌باشد…

این بازی به سبک رمان ترسناک می‌باشد، تیره و تلخ اما سهم خود را از طنز سیاه دارد. داستان به سرعت پیشروی می‌کند که محیط‌ها و سناریوهای فراوانی را شامل می‌شود. سفر شما حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید! گیم‌پلی بازی ساده اما موثر است: شما به چپ و راست حرکت کرده و پازل‌ها را حل می‌نمایید تا در جو بازی پیشروی نمایید.

ویژگی‌ها :

بازی دوبعدی با زاویه دید از کنار، با گرافیک منحصربه‌فرد طراحی شده با دست

طراحی صوتی و موسیقی زمینه مناسب جو بازی

رابط کاربری ساده‌گرایانه برای تمرکز بهتر بر تجربه

در یک داستان منحصربه‌فرد پر از پیچ و تاب شیرجه بزنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «DISTRAINT: Deluxe Edition v1.1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..