تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود MAX Video Player Premium 1.0.10 – ویدئو پلیر پر امکانات و قدرتمند اندروید !

دانلود امروز 16+

آخرین آپدیت چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.10

دوست داشتن 1

MAX Video Player v1.0.10 [Premium] – اپلیکیشن ویدئو پلیر پر امکانات و قدرتمند اندروید
نسخه پریمویم و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

ویدئو پلیر ها جزئی جدا نشدنی از دستگاه های هوشمند هستند که کاربران به کمک آن ها قادرند انواع فایل های ویدئویی و کلیپ ها را به سادگی هر چه تمام تر اجرا کنند؛ اما همان طور که خود می دانید پلیر پیش فرض اندروید قابلیت های مختلف و گوناگونی ندارد و حتی تنها قادر به اجرای چندین فرمت خاص و پر طرفدار می باشد! به همین دلیل کاربران اسمارت فون ها روی به دیگر پلیر ها آورنده اند که همانند همیشه قصد داریم یکی از برترین آن ها را برای اولین بار در ایران معرفی نماییم. MAX Video Player Premium عنوان یک پخش کننده (پلیر) پر امکانات، ساده و در عین حال قدرتمند ویدئو می باشد که توسط music video player برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. قابلیت های مختلف و متنوعی در لیست امکانات این استارت اپ دیده می شود که در میان پر طرفدار ترین آن ها می توان به پشتیبانی از انواع فرمت های ویدئویی اشاره نمود. مهم نیست که دیوایس شما از سخت افزار قوی برای اجرای فایل های با کیفیت برخوردار نیست، زیرا شتاب دهنده سخت افزاری موجود تا حد ممکن سعی می کند ویدئو های شما بدون هیچ گونه مشکلی و با نهایت کیفیت ممکن اجرا شوند. تمامی فایل های موجود در حافظه درست همانند پوشه بندی انتخابی شما نمایش داده می شوند تا به راحتی بتوانید آن ها را مشاهده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MAX Video Player اندروید :

پشتیبانی از انواع فرمت های ویدئویی مختلف و محبوب توانایی اجرای فایل های ویدئویی به صورت شناور در قالب صفحات پاپ آپ ریز تصاویر هوشمندانه برای شناسایی سریع فایل های ویدئویی خود نمایش تمامی فایل های موجود در حافظه به صورت پوشه ای سیستم فوق العاده اجرای ویدئو در پس زمینه اسمارت فون شتاب دهنده سخت افزاری برای داشتن یک پخش بی نقص پشتیبانی از انواع زیر نویس کیفیت بالای پخش در مقایسه با دیگر پلیر های موجود

اپلیکیشن MAX Video Player با توجه به مجموعه قابلیت های پر کاربردش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از لینک های مستقیم وبسایت فارسروید دریافت نمایید، نسخه ما همه قابلیت ها را شامل میشود و بدون محدودیت زمانی می توانید از انها بهره ببرید.

تغییرات نسخه v1.0.10:

* ویژگی های جدید + برطرف سازی باگ های برنامه

MAX Video Player




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود MAX Video Player Premium 1.0.10 – ویدئو پلیر پر امکانات و قدرتمند اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..