تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی +فیلم آموزشی

آموزش کامل پاناکوتا با ژله توت فرنگیطرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی

طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی

در این قسمت از نسیم فان میخواهیم طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی آموزش بدهیم.

این روزها علاوه بر ترکیب غذایی غذاها و خوشمزه بودن آن، زیبایی و رنگین کردن سفره ها از اهمیت خاصی برخوردار شده است و بسیاری از مردم با انواع ترکیبها که یکی از مهمترین آنها ژله ها  و دسرهای خوشمزه می باشد سفره های خود را رنگین میکنند. در این قسمت مجموعه آموزش دسرها شما را با طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی آشنا میکنیم.  وپ در فصل اردیبهشت  توت فرنگی تازه و خوشمزه به بازار میاد پیشنهاد میکنم خریداری کنید و  این ژله خوشمزه را درست کنید. پس در ادامه برای آموزش پاناکوتا توت فرنگی خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم پاناکوتا با ژله توت فرنگی:

خامه ۲ لیوان

شیر ۱/۲ لیوان با  آمدن توت فرنگی تازه

شکر ۱/۲ لیوان

رنگ خوراکی قرمز ۱۰ قطره

اسانس وانیل ۱/۲ قاشق چایخوری

پودر ژلاتین ۷ قاشق چایخوری

ژله توت فرنگی ۱ بسته

توت فرنگی مقداری

طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی

طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی

طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی

ایتدا قالب خود را با مقدار خیلی کم روغن مایع چرب کرده و در زیر آب سرد گرفته و آب ان را خالی کرده به مدت ۲۰ دقیقه در فریزر قرار دهید. چرا اینکار انجام میدهیم به خاطر اینکه موقع خارج کردن پاناکوتا به راحتی از قالب جدا شود…

طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی:  پودر ژلاتین را داخل کاسه ای بریزید و به آن ۷ قاشق چایخوری آب جوش اضافه کنید و روی حرارت کتری قرار دهید تا زمانی که ذرات ژلاتین کاملا حل شود.(اگر دیدید که مواد ژلاتین خیلی سفت شده است  میتوانید چند قاشق دیگر آب اضافه کنید تا کاملا پودر ژلاتین روان شود).

شکر ، شیر و خامه را داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت ملایم گاز قرار دهید ، حدود ۱۰ دقیقه هم بزنید تا مواد غلیظ شود. وقتی که غلیظ شد اسانس وانیل و ژلاتین حل شد را به مواد داخل قابلمه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کاملا  مایه پاناکوتا با هم مخلوط شوند و سپس آن را از  روی حرارت بردارید.مواد پاناکوتا را داخل قالب ریخته و میگذاریم داخل یخچال تا بسته شود.

همچنین بخوانید: اموزش کامل تزیین ژله سفره هفت سین به شکل سبزه عید

طرز تهیه ژله توت فرنگی : ژله توت فرنگی با یک لیوان آب جوش روی بخار کتری حل کنید و رنگ خوارکی اضافه کنید و یک لیوان آب سرد اضافه کنید البته میتوانید آب سرد اضافه نکنید اینطوری ژله سفتری خواهید داشت. نکته (رنگ خوراکی الزامی نیست البته اگه استفاده بشه ژله شما خوش رنگتر خواهد بود).

حالا پاناکوتا بسته شده را از یخچال خارج کرده و به آرامی ژله توت فرنگی با قاشق روی پاناکوتا ریخته و این اینکه ژله توت فرنگی یکم باید از دما افتاده باشه تا پاناکوتا را شل نکنه..  بعد چند توت فرنگی را خرد کرده و داخل ژله توت فرنگی ریخته و بعد داخل یخچال قرار دهید تا ژله بسته شود…

نکته: بهتر از این دسر بسیار خوشمزه را یک روز قبل از مهمونی انجام دهید..

قابل ذکر است که پاناکوتا توت فرنگی در هر نوع قالب و حتی جام میتوانید سرو کنید.

فیلم آموزش پاناکوتا توت فرنگی

گردآوری و تنظیم: نسیم فان

طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی +فیلم آموزشی

به این مطلب رای دهید!!

مطالب متنوع دیگر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه پاناکوتا توت فرنگی +فیلم آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..