تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ژله رولی مرحله به مرحله + فیلم کامل آموزشی

آموزش کامل ژله رولی به شکل گل رزطرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

در این قسمت مجموعه آموزش های آشپزی نسیم فان میخواهیم طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز را آموزش بدهیم با ما همراه باشید.

این روزها علاوه بر ترکیب غذایی غذاها و خوشمزه بودن آن، زیبایی و رنگین کردن سفره ها از اهمیت خاصی برخوردار شده است و بسیاری از مردم با انواع ترکیبها که یکی از مهمترین آنها ژله ها  و دسرهای خوشمزه می باشد سفره های خود را رنگین میکنند. در این قسمت مجموعه آموزش دسرها شما را با طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز  آشنا میکنیم.  یکی از زیباترین ژله برای سفره رنگین شما خواهد بود که تهیاه  آن بسیار آسان و شیک است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه ژله رولی به شکل گل رز

پودر   ۱ بسته

بستنی وانیلی نصف لیوان

آب داغ یک چهارم لیوان

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

همچنین بدانید: آموزش کامل و جامع تزیین ژله هندوانه ای شب یلدا + تصاویر

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

برای تهیه ژله رولی گل رز ابتدا کف یک سینی ۲۰*۳۰ را نایلون انداخته و خیلی کم نایلون را با روغن مایع چرب کنید و کناری بگذارید.

یک بسته ژله را در یک چهارم لیوان آب به روش بن ماری حل میکنیم و روی بخاری کتری قرار میدهیم تا تمام ذرات ژله حل شود. بعد از حل شدن یه لیوان بستنی وانیلی به پودر ژله حل شده اضافه میکنیم

توجه داشته باشید زیاد بستنی نباید داخل ژله هم زده شود چون باعث میشه ژله دو رنگ نشود . بهتر است بستنی از یک ساعت قبل بیرون باشد تا بستنی کاملا شل بشود. و بعد که بستنی و ژله با هم دیگه مخلوط کردید  که مواد به شکل ابر و باد بشه هم میزنیم و بعد داخل سینی که نایلون انداخته بودیم می ریزم.

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه  یا نهایت ۴۵ دقیقه البته بستگی به نوع یخچال و درجه یخچال داره. ان باید خودتون چک کنید. وقتی دست روی ژله زدید و خیلی کم ژله به دست شما چسبید یعنی بسته شده. بعد از زمان معیین شده ژله را از یخچال دراورده و چاقو را با آب گرم خیس کرده . که چاقو به ژله نچسبید و راحت برش بخوره و به شکل اریب برش میزنیم و آروم رول میکنیم تا ترک نخوره و داخل ظرف مورد نظر سرو کنید…

نکته : اگر ژله را زیاد در یخچال قرار دهید روی ژله خشک میشود و هنگام برش رول فرفره ها ترک می‌خوره.

فیلم آموزش تهیه  ژله به شکل گل رز

گردآوری و تنظیم: نسیم فان

طرز تهیه ژله رولی مرحله به مرحله + فیلم کامل آموزشی

(۲) رای، میانگین: ۵

مطالب متنوع دیگر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ژله رولی مرحله به مرحله + فیلم کامل آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..