تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوونتوس باید ستاره بارسلونا را به خدمت بگیرد

یوونتوس برای تقویت خط هافبک خود در فصل آینده با امره جان، هافبک تنومند لیورپول به توافق رسیده است اما جانلوکا ویالی ، مهاجم اسبق یوونتوس که هم اکنون در انگلیس کارشناس است، معتقد است جان باعث تقویت بیانکونری نخواهد شد. ویالی به اسکای ایتالیا گفت:

به نظر من خرید امره جان توسط یوونتوس متقاعد کننده نیست و امره جان، بازیکنی نیست که مرا به وجد بیاورد. به عقیده من جان کاملا مناسب یوونتوس نیست زیرا متقاعد نشده ام که او بتواند نسبت به خدیرا بهتر عمل کند. یوونتوس باید خط هافبک خود را تقویت کند و راکیتیچ می تواند گزینه بهتری نسبت به جان باشد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوونتوس باید ستاره بارسلونا را به خدمت بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..