تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیش چندصد میلیونی شهرداری تهران برای صدور پروانه ساخت اداره تئاتر

سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که شهرداری تهران بابت صدور پروانه ساخت بنای قدیمی اداره برنامه های تئاتر، فیش چندصد میلیونی صادر کرده است.

به گزارش سینماخبرامسعود معمار سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت ادامه بازسازی مجموعه تئاتر شهر در سال ۹۷ به خبرنگار مهر گفت: قرار است امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت جلسه ای را با مدیرکل هنرهای نمایشی درباره ادامه بازسازی مجموعه تئاتر شهر داشته باشیم که بعد از این جلسه نحوه ادامه بازسازی و مراحل آن مشخص می شود.

وی درباره وضعیت ساخت و ساز بنای قدیمی اداره برنامه های تئاتر که چند سالی است متروکه شده است، عنوان کرد: تمامی امور مربوط به سند مالکیت و همچنین طرح ها و نقشه های لازم انجام شده است و در حال حاضر منتظر صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری تهران هستیم.

سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت ارشاد افزود: شهرداری بابت صدور پروانه ساخت برای اداره تئاتر، فیش چندصد میلیون تومانی صادر کرده است.

معمار یادآور شد: پرداخت این مبلغ برای دریافت پروانه ساخت برای ما بسیار سخت است و به همین دلیل به معاونت امور هنری وزارت ارشاد مراجعه کردیم تا با رایزنی معاونت هنری با شهرداری تهران این فیش بر اساس تعرفه فرهنگی محاسبه شود.

وی در پایان تاکید کرد: به محض اینکه پروانه ساخت صادر شود کار تخریب بنای قدیمی و ساخت و ساز بنای جدید اداره تئاتر را آغاز خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیش چندصد میلیونی شهرداری تهران برای صدور پروانه ساخت اداره تئاتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..