تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت وحدت مسئولان برای مقابله با تهدیدات خارجی و رفع مشکلات داخلی

نماینده ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی از تهیه و تدوین نامه نمایندگان مجلس به سران قوا درباره ضرورت وحدت مسئولان برای مقابله با تهدیدات خارجی و رفع مشکلات داخلی خبر داد.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر بر ضرورت هماهنگی تمامی قوای سه‌گانه برای رفع مشکلات مردم تأکید کرد.
وی با‌ اشاره به تهدیدات خارجی علیه کشورمان، تصریح کرد: در شرایط فعلی مقامات کشورمان باید تمامی اختلاف‌ سلیقه‌ها و مسائل سیاسی را کنار گذاشته و با جدیت به رفع مشکلات مردم بپردازند تا ضمن دفع تهدیدات خارجی دغدغه‌های عمومی هم محقق شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی مبحث یاد شده را یکی از محورهای این نامه عنوان کرد و افزود: در این نامه ما به عنوان وکلای ملت در خانه ملت تأکید کرده‌ایم که آمادگی هرگونه همکاری را با سایر قوا و نهادهای کشور برای رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه ارز، بیکاری و تأمین نیازهای اساسی داریم.
آزادی‌خواه تأکید کرد: نمایندگان مجلس ضمن آگاهی از شرایط جامعه اعلام می‌کنند که باید تمامی قوا تمام تلاش خود را با همبستگی و وحدت به کار گیرند تا شاهد ادامه یافتن برخی مشکلات اقتصادی برای مردم نباشیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت وحدت مسئولان برای مقابله با تهدیدات خارجی و رفع مشکلات داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..