تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد ساخت 100 واگن در اراک امضا شد

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: قرارداد ساخت 100 واگن باری لبه کوتاه بین این واحد صنعتی و شرکت داخلی به امضا رسید.


محمدرضا مختاری در گفت‌و‌گو با ایرنا، افزود: ارزش ریالی هر یک از این واگن‌ها 26 میلیارد ریال است که مجموع این قرارداد بیش از دوهزار و 600 میلیارد ریال برآورد می‌شود. وی ادامه داد: ظرفیت و مواد اولیه کافی برای ساخت واگن‌های باری در واگن پارس وجود دارد که با توجه به انعقاد قرارداد، عملیات ساخت به‌زودی آغاز می‌شود.
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک بیان کرد: سه واگن مسافربری خودکششی ترانست نیز روز دوشنبه هفته جاری تحویل شرکت رجا شد.
وی بیان کرد: مجموع قرارداد واگن‌های مسافربری شرکت رجا، 10 دستگاه است که با همکاری شرکت واگن پارس اراک و زیمنس آلمان منعقد شده است.
مختاری اظهار کرد: هفت دستگاه واگن مسافربری خودکششی ترانست شرکت رجا نیز تا پایان امسال تحویل شرکت بهره‌بردار می‌شود.
مختاری گفت: افزون بر این، قرارداد تولید 600 واگن باری دیگر نیز تا پایان امسال در واگن پارس اراک هدف‌گذاری شده که ارزش ریالی آن نیز بین 800 تا دو میلیارد و 400 میلیون ریال متغیر است.
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک افزود: قرارداد تولید 44 واگن مسافربری با شرکت‌های بهره‌بردار داخلی به ارزش یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که ارزش تقریبی هر واگن تولیدی 20 میلیارد ریال است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد ساخت 100 واگن در اراک امضا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..