تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ایراد بزرگ و جدی است

اسماعیل دوستی  عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه مجموعه شهر آفتاب ثروت هنگفتی برای شهرداری تهران است گفت: بی تردید مجموعه شهر آفتاب ثروت هنگفتی برای مجموعه شهرداری به شمار می‌رود, ثروتی که نباید شهرداری از کنار آن به سادگی عبور کند. تعطیلی یا توقف استفاده از ظرفیت نمایشگاه شهر آفتاب امرمعقول و مناسبی نیست که درباره آن اظهار نظر نکرد. تضعیف یا عدم استفاده از نمایشگاه شهر آفتاب به منزله بی توجهی به سرمایه مردمی و عدم اهتمام به کار گیری ظرفیت‌های مطلوب در استفاده شهروندان تهرانی است, ظرفیت‌هایی که متعلق به شهرداری است و نه تنها شهروندان تهرانی بلکه عموم مردم ایران وحتی صاحبان صنایع و ..مختلف می‌توانند از برگزاری مجموعه‌های خود در شهرآفتاب استفاده و از آن ذی نفع شوند.

وی با اعلام اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی موجب تعجب همگان شد ادامه داد: عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ایراد بزرگ و جدی است که باید به شهرداری تهران و شورای شهر گرفته شود؛ حتی اگر شهر آفتاب مشکلات محدود و ناچیزی هم دارد اعضای شورای شهر باید با رایزنی با سایر نهاد ها و از جمله متقاعد کردن وزرات ارشاد، نمایشگاه کتاب را همانند سال گذشته در شهر آفتاب برگزار می‌کردند. برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تعجب همگان و بنده را برانگیخت که چرا با وجود برخورداری از نمایشگاه شهر آفتاب این همه دچار سردرگمی شده‌ایم و چرا نمایشگاه‌های ما باید همچنان در مصلی یا نمایشگاه بین المللی برگزار شود؟

دوستی با اشاره به اینکه وقت وجان مردم تحت الشعاع تصمیمات اعضای شورای شهر قرار گرفته خاطر نشان کرد: بی شک بر شورای شهر وشهرداری واجب و لازم است که عزم خود را در راستای شفاف سازی و تغییر دیدگاه خود نسبت به استفاده از ظرفیت‌هایی چون نمایشگاه شهر آفتاب تغییر دهند و نسبت به تعطیلی سایر نمایشگاه‌ها به فوریت اقدام کند. نمایندگان شورای شهر در وضعیتی که تهران از آلودگی هوا و افزایش خودروهای روزانه رنج می‌برد و ترافیک بخش مهمی از زندگی مردم را مختل و اوقات بسیاری را از مردم پایتخت تلف می‌کند چگونه حاضر به تحمیل هزینه‌های سخت و سنگین به مردم می شوند که وقت وجان آنها در اثر ترافیک وآلودگی هوا تحت الشعاع قرار بگیرد

عضو سابق شورای شهر تهران درپایان با بیان اینکه اشکالات جدی بر تصمیم گیریهای اعضای شورا وارد است تصریح کرد: بنا برمصوبه‌ای در شورای چهارم قرار بر برگزاری همه نمایشگاه‌ها در مجموعه بزرگ شهر آفتاب بود, اعتبار بودجه‌های هنگفت برای مترو, خطوط اتوبوسرانی وساخت و توسعه شهر آفتاب برای استفاده عموم مردم در برگزاری نمایشگاه های مختلف داخلی و بین المللی بوده نه منظور دیگری! متاسفانه اشکال جدی بر تصمیم گیریهای اخیر اعضای شورا ومدیریت شهری وارد است و عدم پاسخ دهی و تنویر افکار عمومی که چرا با توجه به مشکلات یاد شده چنین تصمیماتی اتخاذ می‌شود ومنافع شهروندی مورد نظر اعضای شورای شهر ومدیریت شهری قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ایراد بزرگ و جدی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..