تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار آموزش و پرورش نسبت به فریب موسسات برای ارائه دیپلم جعلی

علیرضا راهپیما در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با هشدار به شهروندان در خصوص فریب موسسات خصوصی برای ارائه مدرک دیپلم اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه اردیبهشت با تبلیغاتی رو برو می‌شویم که برخی موسسات و مراکز آموزشی غیرمجاز با عناوینی همچون دیپلم آسان و دیپلم بدون حضور در کلاس درس انجام می‌دهند.

وی افزود: برخی افراد تصور می‌کنند با توضیحاتی که این موسسات می‌دهند می‌توانند دیپلم دریافت کنند، اما روندی که آنها ارائه می‌کنند تنها فریب مخاطبان است و از این راه پول‌های زیادی کسب می‌کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به شهروندان هشدار می‌دهیم که تنها متولی صدور مدارک تحصیلی رسمی ادارات آموزش و پرورش هستند که با مراجعه به مدرس و ادارات می‌توانند نسبت به دریافت مدرک تحصیلی اقدام کنند.

راهپیما با اشاره به این که مدارک ارائه شده توسط آموزشگاه‌های خصوصی جعلی است، تاکید کرد: برخی افراد برای دریافت این مدارک هزینه زیادی پرداخت می‌کنند، اما مدرک آنها قابل قبول نیست که با یک استعلام جعلی بودن آن مشخص خواهد شد. بنابراین به هیچ عنوان نباید فریب این مراکز را بخورند.

وی ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش متقاضیان را برای گرفتن مدرک دیپلم راهنمایی و مسیر صحیح را برای آنها شرح خواهند داد. همچنین از شهروندان تقاضا می‌کنیم که در صورت شناسایی آموزشگاه‌های خصوصی که اقدام به ارائه دیپلم می‌کنند آنها را به آموزش و پرورش معرفی کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان دریافت مدرک دیپلم که شرایط سنی حضور در مدارس روزانه را ندارند، می‌توانند به مدارس بزرگسالان و مراکز آموزش از راه دور مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار آموزش و پرورش نسبت به فریب موسسات برای ارائه دیپلم جعلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..