تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۵ درصد تجهیزات صنعت گاز از تولید داخل تامین می شود

۹۵ درصد تجهیزات صنعت گاز از تولید داخل تامین می شودحمید رضا عراقی در بازدید از تاسیسات پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ افزود: و این مهم  موجب امنیت انرژی، صادرات گاز و ارز آوری برای کشورو تقویت سازندگان داخلی شده است.

وی با تاکید بر اینکه گاز بستر توسعه است تصریح کرد: اگر گاز نباشد هیچ توسعه‌ای نخواهد بود بنابراین شرکت ملی گاز ایران هم بستر توسعه است و هم توانسته ایم کالا‌های مورد نیاز را از سازندگان داخلی تامین کنیم.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: پیش بینی ما برای تولید گاز طبیعی در افق ۱۳۹۹ حدود ۳۰۰ میلیارد متر مکعب در سال و هزار میلیون متر مکعب در روز خواهد بود.

عراقی افزود: در سال جاری و اوج پیک مصرف، تولید گاز طبیعی کشور به میزان ۸۰۰ میلیون متر مکعب در روز میرسد که میانگین رقم تولید آن در سال ۲۴۵ میلیارد متر مکعب خواهد بود.

وی میانگین مصرف روزانه گاز طبیعی در کشور را ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون مترمکعب بیان کرد و گفت: در اوج پیک مصرف میزان مصرف به ۸۰۰ میلیون متر مکعب افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: میزان مصرف گاز طبیعی در دو سال آینده به حدود ۳۰۰ میلیارد متر مکعب در سال افزایش خواهد یافت که مصرف فعلی روزانه ۸۰۰ میلیون مترمکعب در افق ۱۳۹۹ به هزار میلیون متر مکعب خواهد رسید.

انتهای پیام// م. ه.


تولید ۳۰۰ میلیارد متر مکعب گاز در افق ۱۳۹۹



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۵ درصد تجهیزات صنعت گاز از تولید داخل تامین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..