تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم قاتل دانش آموز مشهدی به زودی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام والمسلمین مظفری  در حاشیه دیدار با مسئولان آموزش و پرورش در گفتگو با اصحاب رسانه با ابراز تأسف از وقوع  این حادثه افزود: با عنایت به اینکه این حادثه تلخ در یکی از شهرستان‌های اطراف مشهد به وقوع پیوسته بود به صورت ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت.


وی گفت:با دستورات قضایی، قاتل در همان روز وقوع جرم دستگیر و تحت مراقبت قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود:پس از صدور دستورات ویژه برای تسریع در رسیدگی به این پرونده؛ تحقیقات مقدماتی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به صورت خارج از نوبت انجام و پرونده ظرف مدت چند روز با صدور کیفرخواست از دادسرا به دادگاه کیفری واصل شد.


حجت الاسلام والمسلمین مظفری خاطرنشان کرد: این پرونده هم اکنون در دادگاه کیفری یک در حال رسیدگی است و با تأکیدات انجام گرفته به زودی شاهد صدور حکم خواهیم بود که پس از طی تشریفات قانونی حکم به صورت ویژه به مرحله اجرا درخواهد آمد.

ظهر پنجم اردیبهشت، دانش آموز 10 ساله ای به نام محمدحسین که منتظر تاکسی تلفنی بود، از مقابل منزلش در بولوار شهید موسوی قوچانی، توسط راننده جوان یک دستگاه پراید سفیدرنگ ربوده شد. چند ساعت بعد با کشف جسد این کودک در جاده شهرک صنعتی مشهد، پرونده جنایی مذکور در دادسرای مشهد توسط قاضی ویژه قتل عمد، مورد رسیدگی قرار گرفت.

گروه ویژه کارآگاهان اداره جنایی که با نظارت مستقیم سرهنگ حمیدرزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) وارد عمل شده بودند در کمتر از 36 ساعت موفق شدند با اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین تصویر مارمولکی که روی داشبورد پراید سفید نقش بسته بود، متهم این پرونده را دستگیر کنند.

انتهای پیام//ا.س

دیدار رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با مسئولان آموزش و پرورش 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم قاتل دانش آموز مشهدی به زودی اجرا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..