تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قبل از حضور داعش، ۶ میلیون دلار کالا به کردستان عراق صادر می شد

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1397/02/18 شناسه خبر: 1360649

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کردستان عراق:

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کردستان عراق با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران قبل از حضور داعش، ۶ میلیون دلار کالا به کردستان عراق صادر می کرد اظهار کرد: پیش بینی می شود روز های خوبی در حوزه تجارت در پیش داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "انور حبیب زاده" رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کردستان عراق در دیدار با بازرگانان استان گلستان گفت: کردستان عراق یک منطقه خود مختار در بخش شمالی عراق است که با ایران، ترکیه و سوریه هم مرز است.

وی اظهار داشت: کردستان عراق ۶ میلیون نفر جمعیت دارد و با عنایت به نیاز به محصولات با کیفیت می تواند بازار خوبی برای ایران باشد.

"حبیب زاده" با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران، قبل از حضور داعش ۶ میلیون دلار صادرات به این منطقه داشته است، افزود: پیش بینی می شود روز های خوبی در حوزه تجارت در پیش داشته باشیم.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: با پیگیری های بعمل آمده مقرر شد بانک پارسیان حوزه ای در کردستان تاسیس نمایدکه بتوان انتقال وجوه را تسهیل نماید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قبل از حضور داعش، ۶ میلیون دلار کالا به کردستان عراق صادر می شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..