تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک اطلاعاتی متکدیان شهرستان اسفراین تهیه شود

ساعت: 16:10 منتشر شده در مورخ: 1397/02/18 شناسه خبر: 1360379

جلسه ساماندهی متکدیان شهرستان اسفراین به ریاست معاون فرماندار اسفراین و با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ؛ با دستور پیگیری اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان و ارائه گزارش و نقطه نظرات اعضاء پیرامون موضوع، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شدو در این جلسه مصوب شد تا بانک اطلاعاتی متکدیان تهیه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، پرویزی معاون فرماندار اسفراین در این جلسه، توجه به ساماندهی متکدیان را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: ادارات و دستگاه هایی که در این زمینه ذیربط هستند باید با تمام قوا برای اجرای وظایف خود تلاش نمایند. 

پرویزی بیان داشت: در صورت عدم ساماندهی و مدیریت متکدیان که بعضا برخی ازاین افراد نیز تبدیل به کارتن خواب شده اند منجر به معضل اجتماعی خواهد شد و باید با فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه بتوانیم بحث فرهنگی کمک نکردن به متکدیان را در جامعه گسترش دهیم.
وی خاطرنشان ساخت : در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای متکدیان و همچنین تصمیم گیری در خصوص ایجاد فرصت شغلی و تامین تسهیلات کم بهره توسط اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کمک شایانی در خصوص توانمندسازی و جلوگیری از آسیب خواهد کرد .
 معاون فرمانداری اسفراین گفت : حل مشکلات مربوط به تکدی گری نیاز به کار جمعی تمام افراد جامعه و دستگاههای مسئول دارد و ما نیز در راستای از بین بردن این معضل اجتماعی تلاش خواهیم کرد .

تهیه بانک اطلاعاتی از متکدیان شهرستان ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم درخصوص عدم حمایت از متکدیان توسط روحانیون، مساعدت خیرین ، اجرای طرح شناسایی متکدیان و تشکیل بانک اطلاعاتی ، هماهنگی بین دستگاههای حمایتی منجمله کمیته امداد و بهزیستی از پیشنهادات مصوب این جلسه بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک اطلاعاتی متکدیان شهرستان اسفراین تهیه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..