تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان: تصمیم ترامپ منجر به بی‌ثباتی می‌شود

رئیس جمهور ترکیه در واکنش به خروج آمریکا از برجام هشدار داد: تصمیم یک‌جانبه واشنگتن برای کنار گذاشتن توافق هسته‌ای به ایجاد مناقشات جدید و بی‌ثباتی منجر خواهد شد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از خبرگزاری رویترز، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای واکنش نشان داد.

اردوغان هشدار داد: تصمیم آمریکا برای خروج یک‌جانبه از توافق هسته‌ای با ایران موجب ایجاد بی‌ثباتی و مناقشات جدید خواهد شد.

همچنین ابراهیم کالین سخنگوی رئیس جمهور ترکیه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود گفت: این توافق چندجانبه با کشورهای دیگر ادامه خواهد یافت و ترکیه کماکان به مخالفت با تسلیحات هسته‌ای ادامه خواهد داد.

ترامپ ساعاتی پیش طی سخنانی اعلام کرد که آمریکا از توافق هسته‌ای خارج می‌شود و بالاترین سطح تحریم‌ها را علیه ایران اعمال خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان: تصمیم ترامپ منجر به بی‌ثباتی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..