تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوگبا: خوشحالم مورینیو به من اعتماد دارد

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد از انکه بهترین بازیکن ماه آوریل این تیم شده ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش شما نیوز ، در ماه های اخیر اخباری در مورد شکرآب شدن رابطه پوگبا با مورینیو و حتی احتمال جدایی این ستاره 25 ساله در تابستان پیش رو از منچستر شنیده شده بود اما پوگبا که با رای بازیکنان و کادر فنی برای اولین بار بعد از ماه آگوست به عنوان بازیکن ماه تیمش انتخاب شد، از اینکه مورینیو به وی اعتقاد دارد ابراز خوشحالی کرد.

 

پوگبا بعد از دریافت این جایزه گفت: "اینکه سرمربی تیمی که در آن بازی می کنید به شما اعتقاد داشته باشد اتفاق بسیار خوشحال کننده ای است. همچنین باید از بازیکنان و همه افرادی که به من رای دادند تشکر کنم.

 

در حال حاضر بزرگ ترین هدف من پیروزی در فینال جام حذفی و غلبه بر چلسی در بازی فینال است و این اتفاق خوشحالی را برای همه در باشگاه به ارمغان خواهد آورد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوگبا: خوشحالم مورینیو به من اعتماد دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..