تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین هدیه شجاع به حریفان آسیایی

 وب‌سایت نود: از همان لحظه که مشخص شد جلال حسینی در بازی مقابل الجزیره غایب خواهد بود مشکلات دفاعی در بازی قابل پیش‌بینی بود. هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که با توجه به این که الجزایر چندان تیم خطرناکی نیست این‌بار غیبت کاپیتان به خیر بگذرد اما باز هم این اتفاق نیفتاد. شجاع‌خلیل‌زاده در این بازی علاوه بر حضور در دفاع میانی وظیفه داشت که به راست متمایل شده و جای خالی صادق محرمی را بعد از نفوذ پوشش دهد و همین مساله هم در نهایت بلای جان پرسپولیس شد. خلیل‌زاده در زمانی که جای محرمی را پرکرده بود قصد دریبل بازیکن مقابلش را داشت و در این عمل ناموفق بوده و توپ را تقدیم او کرد. البته این پایان اشتباه مدافع قرمزها نبود و او بعد از بازگشت به جای خودش در خط دفاع نتوانست جلوی بازیکن صاحب توپ را بگیرد تا گل اول الجزیره تمام و کمال به نام شماره ۳ باشد. خلیل‌زاده به اندازه شماره پیراهنش در لیگ قهرمانان آسیا به تیم‌های حریف گل تقدیم کرده است.

سومین هدیه شجاع به حریفان آسیایی

او که از دور یک چهارم مرحله قبل لیگ قهرمانان آسیا به ترکیب پرسپولیس اضافه شد در بازی با الهلال، یک پاس اشتباه به بازیکن حریف داد و همان توپ تبدیل به گل دوم بازی شد و پرسپولیس آن بازی را ۴ بر صفر واگذار کرد.

این فصل، اولین گل خورده پرسپولیس در آسیا در بازی با السد حاصل خطای خلیل‌زاده در یک سوم دفاعی خودی بود و گل هم روی همین ضربه ایستگاهی به دست آمد. دیداری که مدافع پرسپولیس آنقدر روی خطا کردن اصرار کرد تا در نهایت یک گل به حریف تقدیم شود.

سومین هدیه شجاع به حریفان آسیایی

در بازی مقابل الجزیره هم پرسپولیس که چهار بازی قبلی را با کلین‌شیت پشت‌سر گذاشته بود با اشتباه خلیل‌زاده گل اول بازی را دریافت کرد و بازی به تساوی کشیده شد. البته این سه گل که شماره ۳ روی آنها تاثیر مستقیم داشته است جدا از گل دوم الاهلی در بازی رفت، تک گل الاهلی در بازی برگشت، گل سوم الهلال در بازی رفت و گل دوم الهلال در بازی برگشت فصل پیش است که در آنها هم این مدافع نقش پررنگی روی گل‌های به ثمررسیده داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین هدیه شجاع به حریفان آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..