تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید مسکو بر ادامه اجرای برجام

به نقل از خبرگزاری اینترفکس، وزارت امور خارجه روسیه پس از آنکه رییس‌جمهور آمریکا اعلام کرد از توافق هسته‌ای با ایران خارج خواهد شد، تاکید کرد که خروج آمریکا نقض حقوق بین‌الملل است و اختیارات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را تضعیف خواهد کرد.

وزارت امور خارجه روسیه همچنین هشدار داد:‌ خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران، تهدیدی علیه امنیت بین‌الملل خواهد بود.

همچنین سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه (کرملین) پس از اعلام تصمیم ترامپ، گفت که مسکو برای ادامه اجرای برجام تلاش خواهد کرد.

به گزارش شما نیوز ، حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان در واکنش به تصمیم رییس‌جمهور آمریکا، گفت که خروج واشنگتن از توافقات بین‌المللی سابقه‌دار بوده است و از این لحظه به بعد توافق برجام میان ایران و پنج کشور است.

روحانی تصریح کرد: از این لحظه 1+5،‌ یک عضو خود را از دست داده است و در این شرایط ما باید منتظر آن باشیم که شش کشور بزرگ جهانی نسبت به این توافق چگونه عمل خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید مسکو بر ادامه اجرای برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..