تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز تاسف رئیس‌جمهور فرانسه از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام

رئیس‌جمهور فرانسه با انتشار پیامی اعلام کرد انگلیس، فرانسه و آلمان از تصمیم آمریکا برای خروج از برنامه جامع اقدام مشترک متاسف هستند.

به گزارش شما نیوز ، امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه دقایقی پس از آنکه دونالد ترامپ همتای آمریکایی‌اش اعلام کرد واشنگتن از توافق هسته‌ای خارج خواهد شد با انتشار پیامی از این تصمیم ابراز تاسف کرد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: فرانسه، آلمان و انگلیس از تصمیم آمریکا برای کنار گذاشتن برجام متاسف است. رژیم منع اشاعه هم‌اکنون در خطر است.

مکرون همچنین نوشت: ما روی یک چارچوب گسترده‌تر که فعالیت هسته‌ای، دوره پس از 2025، فعالیت موشکی بالستیک و ثبات در خاورمیانه به ویژه سوریه، یمن و عراق را دربر می‌گیرد، همکاری خواهیم کرد.

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری کشورمان نیز در واکنش به این تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد که اگر ایران بتواند با طرف‌های دیگر برجام همکاری داشته باشیم، این توافق بدون آمریکا ادامه خواهد یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز تاسف رئیس‌جمهور فرانسه از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..