تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان روحانی بعد از خروج آمریکا از برجام

لحظاتی پیش سخنرانی رئیس جمهور در واکنش به تصمیم امریکا به خروح از برجام اغاز شد.

محورهای سخنان روحانی در زیر می آید:

ایران کشوری است که به تعهدات خود پایبند است و امریکا کشوری است که هیچ گاه به تعهدات خود پایبند نبوده است.

تاریخ گذشته ۴۰ ساله ما و قبل از آن به خوبی به ما گفته است که آمریکایی ها نسبت به ملت بزرگ ایران و نسبت به ملت های منطقه همواره رفتار خصمانه ای داشته اند. از رفتارشان در کودتا در ایران علیه دولت قانونی دکتر مصدق و تا مداخلاتشان در زمان رژیم گذشته است.

حمایتشان از صدام و سرنگونی هواپیمای مسافر بری و کشتن انسان های بیگناه توسط ناو آمریکایی و اقداماتی که علیه مردم افغانستان، یمن، خاورمیانه و شمال افریقا روا داشتند و علیه مردم دیگر جهان.

آمریکا اعلام کرد که از برجام خارج شده اند. این تصریحی بود بر کاری که در ماه های گذشته به شکل دیگر انجام داده بودند.

آمریکا بگوید از توافق هسته ای تا امروز کی به توافق خود عمل کرده است. جز چند امضا وبیانیه ایا تاکنون در چهارچوب برجام عمل کرده بودند یا نه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان روحانی بعد از خروج آمریکا از برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..