تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای پلیس و همجنس بازها در خیابان مظفر تهران

ماجرای پلیس و همجنس بازها در خیابان مظفر تهران

به گزارش ایران ناز چندی پیش در مورد رفتارهای غیر اخلاقی در یکی از خیابان های تهران مطالبی در رسانه ها متتشر شد . در خبرها آمده بود پرسه زني همجنس بازها در مظفر جنوبي؛خياباني که پليس هم جرات ورود به آن را ندارد .محمد صادق کوشکی که از چهره‌های شاخص جریان انصار حزب الله و از نویسندگان شاخص روزنامه یالثارات است این سخنان را عنوان کرده بود و گفته بود خیابان مظفر جنوبی پاتوق همجنس بازان است . پلیس به این خبر واکنش نشان داد .

پليس تهران درباره ي ناهنجاري شديد اخلاقي از جمله استقرار” دو جنسه ها” در بين خيابان انقلاب تا طالقاني توضيح داد.توضيحات پليس تهران درباره ي ناهنجاري شديد اخلاقي از جمله استقرار دوجنسه ها در مظفر جنوبي را در ادامه مشاهده کنيد.کوشکی در مورد خیابان طالقانی نوشته بود: در قلب تهران خیابانی است به نام برادران مظفر جنوبی (حدفاصل انقلاب و طالقانی) که این روز‌ها به پاتوق عصرگاهی برخی دختران و پسران همجنس‌باز و دارای انحرافات جنسی تبدیل شده است.

مرکز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ در خصوص مطلب منتشر شده در فضاي مجازيکه گفته بود” پليس هم جرات ورود به اين خيابان راندارد” اعلام کرد:طي بازديدهاي مکرر انجام شده توسط پليس محرز گرديد؛ حد فاصل خيابان طالقاني تا انقلاب موارد ناهنجار شديد اخلاقي از جمله استقرار” دو جنسه ها” و … مشاهده نشده است.

ماجرای پلیس و همجنس بازها در خیابان مظفر تهران

بنا بر اعلام اين مرکز؛ طي بازديد ها و بازرسي ها از محل و کافي شاپهاي موجود در آن محدوده،مشخص شد که برخي از آنها فاقد پروانه کسب بوده و برخي نيز خلاف مقررات،از خانم ها به عنوان گارسون استف  اده مي نمايند که تذکرات لازم داده شد و نسبت به اِعمال قانون واحد هاي متخلف نيز اقدامات لازم صورت مي گيرد.

شايان ذکر است :برخي از دانشجويان که به واسطه استقرار دانشکده هاي هنردر آن جا تردد مي نمايند از پوشش نامناسب ظاهري برخوردار بوده و شئونات اسلامي و اخلاقيرا رعايت نمي کنند که ارشاد و تذکرات لازم نيز در اين خصوص داده شد؛

هر چند که خودرو هاي امنيت اخلاقي همواره در محدوده، در حال گشت زني هستندو با جرايم مشهود در سطح خيابان از نظارت بر اماکن و صنوف و تعرض برخي از اراذل و اوباشبه حريم خصوصي مردم گرفته تا شبکه هاي فساد و توزيع مواد مخدر و … برخورد قانوني مي کنند.

ماجرای پلیس و همجنس بازها در خیابان مظفر تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای پلیس و همجنس بازها در خیابان مظفر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..