تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسوسه سلفی گرفتن، توریست جوان را تا پای مرگ برد + فیلم

وسوسه سلفی گرفتن، توریست جوان را تای پای مرگ برد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک سقوط یک توریست جوان را به پایین  آبشاری در هندوستان به تصویر می کشد. " سوبرات ناگ" 24 ساله که روز سه شنبه به همراه دوستانش برای دیدن  آبشار " گالی گابدار" در منطقه "کوراپوت" ادیشا هند رفته بود هنگام گرفتن سلفی دچار حادثه شد.

ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد این مرد جوان در اثر لغزیدن حدود 15 متر به پایین سقوط می کند. دوستان این مرد جوان که شاهد این صحنه وحشتناک بودند بلافاصله وارد عمل شدند و او را که بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل کردند. حال ناگ که در یک فروشگاه کار می کند اکنون وخیم گزارش شده است.

گفتنی است؛ پلیس محلی هندوستان در حال تحقیق در خصوص این حادثه تلخ است.

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک سقوط توریست از یک آبشار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسوسه سلفی گرفتن، توریست جوان را تا پای مرگ برد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..