تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چراغ سبز جدید نیمار به رئال مادرید؟ (عکس)

نیمار، فوق ستاره برزیلی پی اس جی چند روزی است که به پاریس برگشته و دوران بدنسازی را طی می کند.

به گزارش شما نیوز ، نزدیک به سه ماه پیش بود که نیمار در بازی برابر مارسی دچار مصدومیت شد و سپس در برزیل مورد جراحی قرار گرفت. او از چند روز پیش به پاریس برگشته و خود را برای حضور در فینال جام حذفی فرانسه آماده می کند.

فوق ستاره برزیلی در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، حضوری فعال دارد. با 92 میلیون فالوئر و بیش از 700 فالوئینگ، نیمار اخیرا سرخیو راموس، کاپیتان رئال را نیز به فهرست فالوئینگ های خود اضافه کرده است. در روزهایی که بازهم اخبار مربوط به انتقال او به رئال شنیده می شود، رسانه های اسپانیایی از این حرکت به عنوان چراغ سبز جدید نیمار به رئال تعبیر کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چراغ سبز جدید نیمار به رئال مادرید؟ (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..