تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت وحشتناک 14 دختر دانش آموز در شیراز داخل مدرسه

۱۴ دانش‌آموز دختر بر اثر استنشاق گاز تینر در شیراز مسموم شدند .

به گزارش شما نیوز ، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از مسمومیت ۱۴ دانش‌آموز دختر بر اثر استنشاق با گاز تینر خبر داد. 
 

محمدجواد مرادیان با بیان این مطلب اظهار داشت: مسئولان مدرسه دخترانه‌ای در کوی زهرا شیراز بعد از ظهر امروز در تماس با این مرکز، مسمومیت 14 دانش‌آموز را اطلاع دادند.

وی افزود: بر اساس گزارش مسئولان مدرسه، این مسمومیت بر اثرمجاورت دانش‌آموزان با گاز تینر در آزمایشگاه این مدرسه حادث شده است.

سرپرست اورژانس فارس گفت: با اعزام سه دستگاه آمبولانس در محل تمامی این دانش‌آموزان به صورت سرپایی مداوا و هم اکنون نیز حال عمومیشان مناسب است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت وحشتناک 14 دختر دانش آموز در شیراز داخل مدرسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..