تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌ای وحشتناک در خیایان که یک شهروند با آن مواجه شد +فیلم

صحنه وحشتناکی در خیایان که شهروند استرالیایی با آن مواجه شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند استرالیایی به‌وقت پیاده‌روی توجهش به چیزی معلق از یک درخت جلب شد و پس کمی دقت ومتعاقبا حیرت متوجه ماجرا شد.

چیزی که این شهروند با چشمان خود می‌دید یک "پوسوم"، جانور بومی استرالیایی بدشانس بود که طعمه ماری غول‌پیکر در میان شاخه‌های درخت شده بود؛ صحنه‌ای عجیب و دلهره آور که لحظه به لحظه بلعیده شدن جانور بیچاره را توسط خزنده عظیم‌الجثه به تصویر می‌کشید. در ادامه شما نیز ویدئویی ضبط شده توسط این شهروند استرالیایی را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

حمله مرگبار مار آناکوندا به یک توله سگ +فیلم

شکار مار 16 متری با دست خالی+ فیلم

انتهای پیام/

اتفاقی عجیب در خیابان که موجب حیرت شهروند استرالیایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌ای وحشتناک در خیایان که یک شهروند با آن مواجه شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..