تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا عطاران و همسرش فریده عزادار شدند (عکس)

رضا عطاران و همسرش فریده عزادار شدند (عکس)

به گزارش ایران ناز رضا عطاران  کارگردان مشهور کشورمان عزادار شد . مادر خانم رضا عطاران درگذشت.مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر درگذشت مادر همسر رضا عطاران به روز کرد.

فریده فرامرزی همسر رضا عطاران در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست . مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر درگذشت مادر همسر رضا عطاران را منتشر کرد.

رضا عطاران و همسرش فریده عزادار شدند (عکس)

مجید صالحی با انتشار پستی در اینستاگرامش به رضا عطاران و همسرش فریده فرامرزی تسلیت گفت و با انتشار عکسی از رضا عطاران و همسرش نوشت :رضا جان عطاران عزیز و فریده خانم فرامرزی مهربان درگذشت مادر بزرگوارتان که همانند مادرم برایم عزیز و دوست داشتنی بود رابه شما و خانواده های گرامیتان تسلیت میگویم.

روحشان شاد یادشان گرامی…..

رضا عطاران در سال 1373 با فریده فرامرزی که برای بازی در فیلم صندلی خالی نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن جشنواره فجر شده بود ازدواج کرد.

از فیلم هایی که فریده فرامرزی در آن ها نقش داشته می توان به استراحت مطلق و صندلی خالی اشاره کرد. او برای ایفای نقش در فیلم صندلی خالی، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

رضا عطاران و همسرش فریده عزادار شدند (عکس)

سایت ایران ناز درگذشت مادر گرامی سرکار خانم فریده فرامرزی را به وی و همسر ایشان رضا عطاران بازیگر و کارگردان دوست داشتنی کشورمان تسلیت عرض می نماید.

رضا عطاران و همسرش فریده عزادار شدند (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا عطاران و همسرش فریده عزادار شدند (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..