تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماس، پیشنهاد آتش بس طولانی را تکذیب کرد

خبرگزاری فارس: جنبش حماس اعلام کرد، گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این جنبش پیشنهاد آتش‌بس طولانی مدت در مقابل رفع محاصره غزه را داده، تکذیب کرد.

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، «عبداللطیف القانوع» تأکید کرد صحبت‌ها درباره آتش‌بس جدید میان حماس و رژیم صهیونیستی یا پیشنهاد حماس در این خصوص صحت ندارد.

وی افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل به مقتضیات آتش‌بس کنونی پایبند نبوده برادران مصری و جامعه بین‌المللی باید این رژیم را مجبور به پایبندی به تعهداتش کنند خصوصا اینکه مرتکب کشتار و انواع جنایات در نوار غزه می‌شود.

روزنامه «هاآرتص» دوشنبه (دیروز) ادعا کرده بود حماس از طریق کانال‌های دیپلماتیک پیام‌هایی به رژیم صهیونیستی فرستاده و پیشنهاد آتش‌بس طولانی مدت در مقابل رفع محاصره غزه را داده است.

نوار غزه وارد یازدهمین سال محاصره خود شده و اوضاع انسانی آن به شدت وخیم است. مردم این منطقه از 30 مارس تا کنون در اعتراض به این وضعیت و نیز تأکید به حق بازگشت دست به تظاهرات در هر جمعه می‌زنند و راهپیمایی‌هایی بازگشت تا کنون حدود 45 شهید و شش هزار زخمی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماس، پیشنهاد آتش بس طولانی را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..