تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روابط زناشویی برای بارداری، چه روشی؟

بهترین موقع برای حاملگی در طول مدت تخمک گذاری است که معمولاً دوازده تا چهارده روز بعد از شروع دوره زنانگی است. تعداد زیادی از زنان احساس جنسی زیادی در این دوره دارند. شما می توانید از جدول مربوط به تخمک گذاری برای درجه حرارت استفاده کنید. اولین چیزی که این زنان در صبح باید انجام دهند درجه حرارت است (قبل از اینکه چیزی بیاشامند) و مواظب درجه حرارت بالا باشند. در صورتی که درجه حرارت آنها بالا است آنها احتمالاً برای بارداری آماده اند.

 

تعداد آمیزش

اگر شما هر روزه آمیزش دارید، این عمل ممکن است تعداد اسپرم های قابل استفاده را (اسپرم بارور کننده) کم کند. شما می توانید فرصت بارداری را با نزدیکی یک روز در میان افزایش دهید.

بهترین شانس

آمیزش باید با انزال مرد صورت گیرد به شکلی که زن در زیر روی شکم قرار گرفته باشد (مدل چهار دست و پا) بعد از آمیزش زن روی صورت برای مدتی دراز کشیده باقی بماند، تا اسپرم بهترین شانس را برای شنا به داخل رحم داشته باشد. مردی که تمایل به حداکثر قدرت بارداری دارد، باید از پوشیدن شلوارهای تنگ، لباسهای زیر تنگ، حمام های گرم و سونا بپرهیزد. اسپرم محیط های سرد را بیشتر ترجیح می دهد. به این دلیل است که آزمایشهای خارج از بدن را در یک پوشش کیسه ای انجام می دهند.

اگر شما آمیزش خود را به تأخیر اندازید ممکن است شانس بحرانی روزهای آمادگی زن را از دست دهید. مطمئن شوید که آمیزش شما در دوره ای میان ماه قاعدگی باشد. با مشاور ازدواج خود درباره لذت کافی از عمل جنسی و تمایلتان به افزایش دفعات نزدیکی مشورت کنید. این امر معمولاً علائمی از مشکلات ارتباط عمیق است که می تواند عامل بوجود آورنده مشکلات جدی تری باشد. چنانچه در این اثنا باردار شدن شما به تعویق افتد، فشار روانی در این رابطه بیشتر هم می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روابط زناشویی برای بارداری، چه روشی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..