تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«فراز مسند خورشید» رونمایی می‌شود

گروه ادب ــ کتاب «فراز مسند خورشید» به پژوهش غلامرضا مشعشعی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عماد در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.

«فراز مسند خورشید» رونمایی می‌شود

زریری،‌ مدیر روابط عمومی کتابخانه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ از رونمایی از کتاب «فراز مسند خورشید» طی فردا، 19 اردیبهشت خبر داد و گفت: این کتاب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عماد در محل غرفه این مرکز رونمایی می‌شود.

وی عنوان کرد: این کتاب از آثار درویش عبدالمجید طالقانی بوده که به وسیله غلامرضا مشعشعی پژوهش شده و در قطع رحلی چاپ شده است. همچنین مقرر شده است که سه اثر دیگر از این کتابخانه در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب رونمایی شود.

درویش عبدالمجید طالقانی بزرگترین استاد چیره‌دست خط شکسته نستعلیق است که در روستای مهران طالقان قزوین متولد شد. وی شاعر نیز بوده است که دیوانی قریب به 1500 بیت است و در سال 1363 به کوشش احمد سهیل خوانساری چاپ شده است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««فراز مسند خورشید» رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..