تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین فرصت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت تا ساعت 18 فردا چهارشنبه 19 اردیبهشت می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، به همراه داشتن اصل کارت ملی (یا شناسنامه) و پرینت کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون الزامی است و همراه نداشتن هر یک از موارد یاد شده، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می‌شود.

به گزارش مرکز سنجش آموزش پزشکی، داوطلبان باید حتماً پرینت کارت ورود به جلسه آزمون را در روز آزمون به همراه داشته باشند. امکان پرینت و دریافت کارت ورود به جلسه در محل حوزه امتحانی میسر نخواهد بود.

گفتنی است، آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت،‌ در روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت بطور هم زمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز، کرمان، کرمانشاه، تبریز، زنجان و مازندران برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین فرصت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..