تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالاً آیفون با دوربین سه گانه در سال 2019 از راه خواهد رسید

به تازگی وبسایت تایوانی Taipei Times ادعا کرده که اپل احتمالاً آماده است قدم بعدی را در زمینه تغییر سخت افزار دوربین خود برای آیفون سال 2019 بردارد.

این اطلاعات ابتدا توسط «جف پو» از تحلیلگران موسسه امنیتی «Yuanta Securities» اعلام گشته و این گونه ادعا شده که اپل احتمالاً قصد دارد آیفونی بهره مند از دوربین سه گانه را در نیمه دوم سال 2019 رونمایی کند.

بنا بر گفته های پو در صورتی که آیفون های بعدی از دوربین اصلی سه گانه بهره مند باشند، انتظار می رود نیاز به اعمال بهبود های قابل توجه در «Largan Precision» باشد؛ شرکتی که از تأمین کنندگان سخت افزارهای مورد نیاز برای بسیاری از گوشی های هوشمند و نیز آیفون است.

همچنین در صورتی که اپل و هواوی گوشی های مجهز به دوربین سه گانه را در دو سال پیش رو عرضه کنند، انتظار می رود سایر تولید کنندگان تلفن های هوشمند نیز به این دوربین ها رو آورده و به این ترتیب درآمد Largan Precision همچنان افزایش یابد.

البته این اولین بار نیست که در مورد دوربین های سه گانه آیفون های آتی خبرهایی منتشر شده. پیش از این اعلام شده بود دوربین یکی از آیفون های 2019 سه گانه و دارای حسگری 12 مگاپیکسلی با 6 المان لنز خواهد بود که زومی 5 برابری را ارائه می دهد. البته اشاره نشده بود که این میزان زوم اپتیکال، دیجیتال یا ترکیبی از آنها است.

آیفون 10 زوم اپتیکال 2 برابری را فراهم می کند. به این ترتیب در صورتی که زوم 5 برابری اپتیکال در آیفون 2019 ارائه شود، قطعاً طرفداران عکاسی با آیفون را خوشحال خواهد کرد.

در نهایت باید گفت که بر اساس گزارش ها به نظر می رسد در آیفون های آتی یعنی مدل های 2018 شاهد تغییرات انقلابی چندانی نباشیم و در واقع اپل قصد دارد تغییرات اساسی را برای دو نسل بعد، یا به عبارتی آیفون های 2019 در  نظر بگیرد.

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون 10 توسط دیجیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالاً آیفون با دوربین سه گانه در سال 2019 از راه خواهد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..