تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۰ هزار مدرس نهضت در سامانه جهاد دانشگاهی ثبت نام کرده اند

۷۰ هزار مدرس نهضت در سامانه جهاد دانشگاهی ثبت نام کرده اندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش در همایش معاونین و روسای ادارات سواد آموزی استان‌های کشور در مشهد افزود: در سرشماری سال ۹۵ از جمعیت ۱۰ تا ۵۰ سال، تعداد بی سوادان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر که ۵ و سه دهم درصد هستند و درصد با سوادی در کشور ۹۴ و هفت دهم درصد است.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی هدف از برگزاری این همایش ۳ روزه را تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های اولویت دار سال ۹۷، بررسی مسایل و مشکلات معاونت سواد آموزی و بررسی عملکرد سال ۹۶ عنوان کرد.

در این گردهمایی ۱۲۰ معاون و مدیران ستادی و استانی ادارات سوادآموزی در کارگروه‌های تخصصی تبادل نظر می‌کنند.

گفتنی است همایش معاونین و روسای ادارات سواد آموزی استان‌های کشور از امروز به مدت سه روز در مرکز آموزشی شهید آیت الله سعیدی مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام // ف. م

برگزاری همایش معاونین و روسای ادارات سواد آموزی استان‌های کشور در مشهد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۰ هزار مدرس نهضت در سامانه جهاد دانشگاهی ثبت نام کرده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..