تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان تربت جام

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛غلامرضا بهرامپور مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت : سلاح معلمان قلم است و افتخار دارند که به سلاح پیامبرمجهزو اخلاق معلمی صبوری، بی ادعایی و استقامت است.

وی افزود: باتوجه به اینکه معلمان دچارمشکل مالی و معیشتی هستند، اما با صبوری مطالبات خود را ازطریق مراجع قانونی پیگیرند و آنان نیزبا دستان نیکوکاری و پرمهر خود به معیشت، لباس و غذای دانش آموزان نیازمند درمدارس کمک می‌کند.

بهرامپورادامه دا د:   تولیدعلم، عالم و جهت دهی صحیح علم و عالم مهمترین رسالت معلمان در سنگرتعلیم و تربیت است.


در ادامه مرتضی حمیدی فرماندارتربت جام نیز گفت : رویکرد اکتشافی برای تولید علم و عالم، تولید مسئله و نظام مسئولیت محوری باید دردستورکار آموزش و پرورش قرارگیردتا خروجی آن پدران و مادران ایده آل باشد.

انتهای پیام// ز. ج


تجلیل از معلمان نمونه شهرستان تربت جام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..