تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث جمعه بازار با مساحت ۱۲ هکتار در حومه مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ بهروز کیانی افزود: جمعه بازار میامی از جمعه گذشته پانزدهم اردیبهشت ماه به محل جدید خود واقع در جاده شترک انتقال یافت و این امر سبب تجمیع و ارائه امکانات به این منطقه روستایی شده و پیشرفت و توسعه آن را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای پیرامون تعریض و بهبود وضعیت دسترسی به جمعه بازار، ادامه داد: جلسه‌ای در این رابطه با اداره راه و شهرسازی برگزار شد تا برای تامین اعتبار و تعریض جاده با اولویت اقدام لازم صورت گیرد که در این صورت جاده نه تنها برای مراجعه‌کنندگان، که برای روستاییان نیز مناسب‌سازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، افزود: به منظور تامین ایمنی مراجعه‌کنندگان به این بازار در شرایط کنونی اصلاحاتی از جمله نصب سرعتگیر، تیغ زنی شانه خاکی، نصب تابلو‌های توقف مطلقا ممنوع صورت گرفته است.

کیانی با تاکید بر اینکه اختصاص زمینی برای جمعه بازار به مساحت ۱۲ هکتار در محدوده شهری میسر نیست، گفت: با توجه به اینکه زمین‌های داخل شهر شرایط اختصاص فضای زیادی برای ایجاد جمعه بازار را ندارد، از فضا‌های خارج یا حومه شهر برای این منظور باید استفاده شود.

انتهای پیام// ف. غ


جابجایی جمعه بازار میامی به مکان جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث جمعه بازار با مساحت ۱۲ هکتار در حومه مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..