تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معوقات فرهنگیان تا تیر ۹۵، امروز پرداخت می‌شود

الهیار ترکمن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آخرین وضعیت از پرداخت معوقات فرهنگیان/ معوقات 95 تا تیر ماه تسویه می‌شودعلی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به رایزنی‌هایی که داشتیم از 950 میلیارد تومان معوقات باقیمانده 600 میلیارد تومان اعتبار در سازمان برنامه و بودجه دریافت کردیم که نقدینگی آن هم انجام شده و بر این اساس نهایتا تا امروز ظهر مبالغ در حساب‌های فرهنگیان خواهد بود.

وی ادامه داد: نقدینگی به حساب استان‌ها واریز شده است و با توجه به این روند بخش اعظم معوقات سال 95 فرهنگیان که شامل حق‌ تدریس، حق‌الزحمه امتحانات، نیروهای خرید خدمات تسویه حساب خواهد شد.

وی درباره پرداخت بخش دیگری از معوقات گفت: معوقات شامل دو موضوع مطالبات و حساب‌های سال‌های گذشته است که مطالبات مبالغ باقیمانده طی یک سال گذشته را شامل می‌شود، بر اساس برآوردها 950 میلیارد تومان مطالبات از سال 96 داشتیم که 350 میلیارد تومان باقیمانده را تا دو ماه آینده پرداخت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سعی داریم تا تمامی مطالبات سال 96 تا تیر ماه تسویه حساب شود، گفت: برای این کار برنامه‌ریزی و رایزنی‌های لازم را با سازمان برنامه و بودجه انجام دادیم.

الهیار ترکمن درباره سایر معوقات اظهار کرد: بخشی از معوقات شامل پرداختی‌های مربوط به فوت و ازدواج است که در حال رایزنی با دارایی برای رفع این مشکل هستیم.

وی درباره پرداخت پاداش پایان خدمت اظهار کرد: این مبلغ از محل یک درصد درآمد شرکت‌ها خواهد بود که در حال رایزنی‌ برای دریافت آن هستیم.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از پرداخت معوقات فرهنگیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معوقات فرهنگیان تا تیر ۹۵، امروز پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..