تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه‌ کسانی سهامدار پیام‌رسان‌‌های داخلی‌ هستند؟

چه‌ کسانی سهامدار پیام‌رسان‌‌های داخلی‌ هستند؟

فناوری اطلاعات > ارتباطات - روزنامه شرق نوشت:نرم‌افزار «سروش» در بهمن ۱۳۹۴ نسخه آزمایشی خود را به بازار عرضه کرد و تا بهمن ۱۳۹۵ نزدیک به ۷۰۰ هزار کاربر داشت.

 اين نرم‌افزار تحت حمايت سازمان صدا‌وسيماي ايران گسترش يافت. بخش عمده‌اي از سهام اين شرکت متعلق به صدا‌وسيماست. «سروش» توسط شرکت «توسعه فناوري رسانه سروش» پشتيباني مي‌شود که مديرعامل اين شرکت شخصي به نام محمدرضا علي‌عسگري است. پيش از اين «شرق» در گزارشي درباره نسبت «محمدرضا علي‌عسگري» سروش و «عبدالعلي علي‌عسگري» رئيس صدا‌وسيما از «خروشاد» مديرعامل سروش رسانه سؤال کرده بود که او در پاسخ گفت «براي اطلاع از اينکه آقاي علي‌عسگري چه نسبتي با رئيس سازمان صداوسيما دارد، بايد از هيئت مديره سؤال شود».
مديريت پيام‌رسان سروش نيز بر عهده سيدميثم سيدصالحي است. سيدصالحي مديرعامل شرکت داده‌پردازي «فن‌آوا» بوده؛ شرکتي که خدمات اينترنت پرسرعت ارائه مي‌کرده است.
در بند ۲ قوانين محتواي ردوبدل‌شده در سروش نيز آمده‌ است: «کاربران مجاز به انتشار محتواي خلاف واقع، غيراخلاقي و غيرقانوني نيستند و عواقب آن برعهده خود کاربر خواهد بود».
در روزهاي اخير صداوسيما در بخش‌هاي خبري خود سعي دارد مخاطبان را براي استفاده از اين پيام‌رسان متقاعد و در گزارش‌هاي خبري بر امنيت آن تأکيد کند.

23302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه‌ کسانی سهامدار پیام‌رسان‌‌های داخلی‌ هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..