تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Dead Light v0.5

Dead Light یک بازی ترسناک به سبک همکاری آنلاین است که در آن تیمی از ۴ بازمانده تلاش خود را می‌کنند تا در مبارزه با قاتل بی‌رحم زنده بمانند.

هدف اصلی بازماندگان این است که به عنوان یک تیم ایفای نقش کرده و هرچیزی که امکان دارد را انجام دهند تا زنده بمانند وگرنه در روز روشن کشته خواهند شد. آنها باید با تعمیر کردن ژنراتورهای خراب از مکان‌های بسته خارج شوند. بازماندگان باید به یکدیگر کمک کرده و همدیگر را از دستان مرگبار قاتل نجات دهند.

هدف اصلی قاتل ساده است. قاتل باید همه بازماندگان را بگیرد و قربانی کند.

این بازی یک تجربه منحصربه‌فرد را در گیم‌پلی آنلاین نامتقارن به شما ارائه می‌کند. تیمی از ۴ بازیکن باید در برابر قدرت یک قاتل شکست‌ناپذیر مقاومت کنند. این بازی انتخابی عالی برای طرفداران بازی‌های ترسناک سبک بقاء می‌باشد. زمان آن رسیده که تصمیم بگیرید که در کدام سمت می‌خواهید بازی کنید: شکار یا شکارچی! موفق باشید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Dead Light v0.5»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..