تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله ایمانی دار فانی را وداع گفت

گروه سیاسی ــ آیت‌الله ایمانی پس از تحمل یک دوره بیماری، دقایقی پیش در سن 71 سالگی درگذشت.

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده مستعفی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌ شیراز شامگاه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

آیت‌الله ایمانی درگذشت

وی پس از تحمل یک دوره‌ بیماری سخت از ماه‌های پایانی سال قبل و به دنبال تشدید بیماری‌ کلیوی‌اش در بیمارستان‌های شیراز و تهران بستری شده بود.

آیت‌الله ایمانی، اخیرا استعفای خود از نمایندگی ولی فقیه در فارس و امام جمعه‌ای شیراز را رسما اعلام کرده بود.

یادآور می‌شود، تاسیس حوزه علمیه شهرستان کازرون، احیای مدرسه علمیه صالحیه کازرون و تأسیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور و تربیت دبیر برخی از اقدامات مهم وی در استان فارس به شمار می‌رود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله ایمانی دار فانی را وداع گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..