تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




618 نفر قربانی حوادث رانندگی طی سال گذشته در مازندران

ساعت: 11:46 منتشر شده در مورخ: 1397/02/17 شناسه خبر: 1360157

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته 618 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، پنج درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته در استان مازندران 467 نفر مرد و بقیه زن هستند.

وی تصریح کرد: براساس این گزارش شهرهای ساری و میاندورود با 96، آمل با 74 و بابل با 72 فوتی بیشترین شهر و فریدونکنار با هفت فوتی کمترین شهرهایی هستند که در آن گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در سال گذشته آمده است بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 427 مورد در جاده‌های برون‌شهری، درون شهری با 162 و پس از آن راه روستایی با 29 مورد گزارش شده است.

این مسئول ادامه داد: در حوادث رانندگی سال گذشته 16 هزار و 222 نفر مصدوم شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

عباسی گفت: براساس این گزارش شهرستان‌های ساری و میاندورود با 3 هزار 710، بابل با 2 هزار و 365 و آمل با هزار و 802 مورد بیشترین و فریدونکنار با 267 مورد کمترین موارد ثبت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «618 نفر قربانی حوادث رانندگی طی سال گذشته در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..