تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در موعد مقرر پاسخ دشمن داده خواهد شد

اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل خدشه نیستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرلشکر باقری در بازدید از یگان‌های زرهی، هوایی و زمینی ارتش در دزفول گفت: قدرت دفاعی و اقتدار نیرو‌های مسلح باعث شده است دشمن به این نتیجه برسد که هرگونه تجاوز و چشم داشتی به خاک و منافع این کشور انقلابی و مستقل در دنیای امروز جز تلفات و هزینه نتیجه‌ای برای آن‌ها در برنخواهد داشت و دستیابی به هیچ هدفی برای دشمن امکان پذیر نیست.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین تصریح کرد: هر ازچندگاهی که سیاستمدار تازه کاری در پستی می‌نشیند و ادعایی بر علیه خاک ایران می‌کند و از ارتش‌های خود خواهان حرکتی تجاوز کارانه بر علیه ایران هستند این فرماندهان ارشد نظامی این کشور‌ها از جمله آمریکا هستند که به سیاستمداران خود تذکر میدهند که امکان جنگیدن با ایران وجود ندارد و باید از راه‌های سیاسی با ایرانی‌ها صحبت کنید و این در مورد امریکا، اسراییل و عربستان وجود دارد که بعضا سیاستمداران نامعقول و تازه کاران‌ها حرف‌های بزرگی می‌زنند، اما وقتی به صحنه عمل می‌رسند متوجه می‌شوند که اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل خدشه نیست.


سرلشکر باقری در ادامه افزود: اگر چنانچه دشمن نسبت به منافع ما چشم داشتی یا تجاوز اندکی صورت دهد، در موقع مناسب جمهوری اسلامی پاسخ مناسب را خواهد داد؛ این که بعضی اتفاقات در روزهای گذشته افتاد و هنوز پاسخی دریافت نکردند به معنای سکوت یا پذیرش این تجاوز کاری آن ها نیست و در موعد مقرر و لازم پاسخ دشمنان داده خواهد شد.

سرلشکر باقری در بازدید از واحدهای پدافند هوایی وحدتی و همچنین تیپ 292 زرهی دزفول از آمادگی یگان ها و تجهیزات و ماموریت یگان ها در دفاع از مرزهای استان خوزستان با تمام توان ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/ف

سردار سرلشکر باقری از یگان های زرهی ، هوایی و زمینی ارتش بازدید کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در موعد مقرر پاسخ دشمن داده خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..