تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن رضایی به پیروزی حزب‌الله در انتخابات لبنان

واکنش محسن رضایی به پیروزی حزب‌الله در انتخابات لبنان +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتخابات پارلمانی لبنان برای نخستین بار پس از 9 سال، یکشنبه (دیروز/16 اردیبهشت) برگزار شد. در این انتخابات که حدود 600 نامزد برای کسب 128 کرسی پارلمان در 15 حوزه انتخاباتی و 7 هزار مرکز رأی‌گیری با یکدیگر رقابت کردند؛ حزب الله و متحدانش با اکثریت آراء پیروزی قاطعانه‌ای کسب کردند.

در همین رابطه محسن رضایی صفحه شخصی خود در اینستاگرام را به روز کرده و نسبت به پیروزی قاطعانه حزب الله لبنان در انتخابات واکنش نشان داده است.

" جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری از طریق انتخابات را تنها راه حل اختلافات و چالش‌های منطقه می‌داند. پیروزی حزب الله در لبنان نشان داد حتی مسیحیان این کشور که جمعیت قابل توجهی هستند، امنیت داخلی را در مقابل دخالت خارجی ارج می‌گذارند. این پیروزی را که مرهون آگاهی و شجاعت است، به ملت لبنان علی‌الخصوص برادران حزب الله تبریک می‌گویم. "

واکنش محسن رضایی به پیروزی حزب‌الله در انتخابات لبنان +تصویر

انتهای پیام/

واکنش اینستاگرامی محسن رضایی به انتخابات لبنان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن رضایی به پیروزی حزب‌الله در انتخابات لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..